Στον κατάμεστο από πιστούς Ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στην πόλη της Καλαμάτας τιμήθηκε με κάθε μεγαλοπρέπεια η μνήμη του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου του Τροπαιοφόρου. Του Όρθρου και της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας προέστη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, πλαισιωμένος από τον Προϊστάμενο του Ναού και Αρχιερατικό Επίτροπο Καλαμάτας Αρχιμ. Χριστοφόρο Νταμάτη, τον συνεφημέριο του Πρωτοπρεσβύτερο Ξενοφώντα Γαλανόπουλο και τον Διάκονο Θεόφιλο Κυριάκο. Το παρόν έδωσαν ο Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Αθανάσιος Βασιλόπουλος, ο Βουλευτής Μεσσηνίας κ. Ιωάννης Λαμπρόπουλος, οι Αντιδήμαρχοι κ. Γεώργιος Φάβας και κ. Αναστάσιος Σκοπετέας, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δημ. Πολίτης, η Αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου κ. Αντωνία Μπούζα και οι Αντιπεριφερειάρχες κ. Όλγα Καλογεροπούλου και κ. Στάθης Αναστασόπουλος. Προ του πέρατος της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος κηρύττοντας τον θείο λόγο αναφέρθηκε στην διπλή εορτή της Ψηλάφησης του Αποστόλου Θωμά και της μνήμης του Αγίου Γεωργίου, τονίζοντας τα μηνύματα που απηχούν οι Άγιοι στη ζωή των χριστιανών.
Πάνω από 2.000 θεατές στην Συναυλία για το Γηροκομείο της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας
Με την συμμετοχή πάνω από 2.000 θεατών, στο κατάμεστο Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 6 Ιουνίου 2026,...
Read more

















































