Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής τους εκδρομής, οι μαθητές της Γ’ Λυκείου Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης επισκέφθηκαν το Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος, όπου ξεναγήθηκαν στο Καθολικό της Ιεράς Μονής και στους χώρους του Διορθοδόξου Κέντρου. Τους μαθητές συνόδευαν ο π. Δημήτριος Καλόγηρος, θεολόγος, η κ. Ελένη Κολιάρμου, φυσικός, και η κ. Σοφία Κωνσταντινίδου, φιλόλογος αγγλικής γλώσσας.
Ο «Πρόδρομος» του Ορθόδοξου Μοναχισμού
Μητροπολίτου Αὐλῶνος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ «Τί ἄρα τό παιδίον τοῦτο ἔσται;» (Λουκ. 1, 66). Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας γιορτάζει τό γενέθλιο τοῦ...
Read more

















































