Την Κυριακή 23η Σεπτεμβρίου 2018 , ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ. Παντελεήμων , μετέβη εις την Ορεινή Περιοχή του Νομού Ξάνθης , στον Οικισμό του Άνω Καρυοφύτου , όπου εις τον Ιερό Ναό Του Αγίου Δημητρίου , τέλεσε το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας και στην συνέχεια στο Μνημείο των Πεσόντων , Επιμνημόσυνη Δέηση για τους Σφαγιασθέντες από τους Βουλγάρους , παρουσία των Πολιτικών και Στρατιωτικών Αρχόντων του Νομού Ξάνθης .

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more















































