«Το 2024 να είναι ένα ειρηνικό έτος» ευχήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος μιλώντας στον 89,5 με αφορμή την έναρξη της νέας ημερολογιακής χρονιάς. Συγκεκριμένα ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε: «Εύχομαι να έχουμε ένα καινούργιο έτος, το 2024, ειρηνικό και όταν λέμε ειρηνικό εννοούμε την ειρήνη που είπε ο Χριστός: “ειρήνη την εμήν δίδωμι υμίν”» και επεσήμανε ότι «αυτό που λαχταρούμε όλοι μας είναι ειρήνη στις ψυχές μας, στους ανθρώπους και σε όλο τον κόσμο».
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more















































