Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Σερρῶν καί Νιγρίτης ἀπό τῆς παρελθούσης ἑβδομάδος συμμετέχει ἐμπράκτως καί μέ ἀμεσότητα στήν συγκέντρωση καί ἀποστολή εἰδῶν διατροφῆς καί ἐμφιαλωμένου νεροῦ στούς πλημμυροπαθεῖς ἀδελφούς μας τῆς Θεσσαλίας. Ἡ τοπική μας Ἐκκλησία καλεῖ τον φιλότιμο Σερραϊκό λαό σέ μία συστράτευση ἀγάπης νά συνδράμει στήν ἐνίσχυση τῶν ἀδελφῶν μας πού αὐτές τίς ἡμέρες δοκιμάζονται. Σέ ὅλους τούς Ἱερούς Ναούς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας γίνονται δεκτά τρόφιμα μακρᾶς διαρκείας, ἐμφιαλωμένο νερό καί εἴδη πρώτης ἐπισιτιστικῆς ἀνάγκης, μέ στόχο τήν ἔγκαιρη ἀποστολή τους γιά τήν ἐνίσχυση τῶν κατοίκων τῆς Θεσσαλίας. Μέ πρωτοβουλία τοῦ Σεβ. Ποιμενάρχου μας κ. Θεολόγου ἔχει ἤδη ἀποσταλεῖ τήν παρελθούσα Παρασκευή ἕνα φορτηγό, μέ ἱκανή ποσότητα (15 παλέτες) ἐμφιαλωμένων νερῶν, γιά τίς πρῶτες ἀνάγκες τῶν πλημμυροπαθῶν ἀδελφῶν μας τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more













































