Προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτου Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ τελέσθηκε η Αγρυπνία των Χριστουγέννων στον ιστορικό ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Εδέσσης (παλαιά Μητρόπολη – 14ος αι.) από ώρα 22.00 (24/12) έως 02.00 (25/12). Με τον Σεβασμιώτατο συλλειτούργησαν κληρικοί της πόλεως, ενώ παρέστησαν εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και πλήθος πιστών.Η Αγρυπνία, όπως κάθε χρόνο, μεταδόθηκε τηλεοπτικά, διαδικτυακά και δορυφορικά από τον τηλεοπτικό σταθμό 4Ε.
Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more















































