Με αφορμή την συμπλήρωση 20 ετών (18.6.2004 – 18.6.2024) από την ευλογημένη ημέρα της Ενθρόνισης στη Θεσσαλονίκη του Παναγιωτάτου Μητροπολίτου κ ΑΝΘΙΜΟΥ, ο Μητροοπολιτης Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεος ευχήθηκε στον Γέροντα Ιεράρχη της Εκκλησίας μας, μαζί με όλους τους κληρικούς και λαϊκούς συνεργάτες των Γραφείων της Ιεράς Μητροπόλεως.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more















































