Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής τους εκδρομής, οι μαθητές της Γ’ Λυκείου Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης επισκέφθηκαν το Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος, όπου ξεναγήθηκαν στο Καθολικό της Ιεράς Μονής και στους χώρους του Διορθοδόξου Κέντρου. Τους μαθητές συνόδευαν ο π. Δημήτριος Καλόγηρος, θεολόγος, η κ. Ελένη Κολιάρμου, φυσικός, και η κ. Σοφία Κωνσταντινίδου, φιλόλογος αγγλικής γλώσσας.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more

















































