«Το 2024 να είναι ένα ειρηνικό έτος» ευχήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος μιλώντας στον 89,5 με αφορμή την έναρξη της νέας ημερολογιακής χρονιάς. Συγκεκριμένα ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε: «Εύχομαι να έχουμε ένα καινούργιο έτος, το 2024, ειρηνικό και όταν λέμε ειρηνικό εννοούμε την ειρήνη που είπε ο Χριστός: “ειρήνη την εμήν δίδωμι υμίν”» και επεσήμανε ότι «αυτό που λαχταρούμε όλοι μας είναι ειρήνη στις ψυχές μας, στους ανθρώπους και σε όλο τον κόσμο».
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more















































