O Σεβ. Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος συνοδευόμενος από τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Θεόκλητο Δήμου, Υπεύθυνο του Γενικού Φιλοπτώχου Ταμείου της Ιεράς Μητροπόλεως, επισκέφτηκε την Αρχιερατική Περιφέρεια Αγναντερού και ενημερώθηκε από τον Αιδεσιμ. Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Χαντζή, Αρχιερατικό Επίτροπο Αγναντερού και Υπεύθυνο του Σπιτιού Αγάπης Αγναντερού στο οποίο μαγειρεύονται 1000 μερίδες φαγητού ημερησίως και αποστέλλονται στα χωριά της Αρχιερατικής Περιφερείας, των Δήμων Μουζακίου και Παλαμά καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των πλημμυροπαθών αδελφών μας σε φαγητό, είδη πρώτης ανάγκης και ό,τι άλλο απαραίτητο για την διαβίωσή τους.
Στην συνέχεια βρέθηκε στο χωριό Αγία Τριάδα όπου επισκέφθηκε σπίτια πληγέντων αδελφών μας και παρέδωσε κρεβάτια και στρώματα.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more

















































