O νεοχειροτονηθείς Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος μιλώντας στην κάμερα του poimin.gr αναφέρθηκε στις ημέρες από την χειροτονία και μέχρι την ενθρόνιση, τονίζοντας ότι ανυπομονεί να εγκατασταθεί στον τόπο όπου η Εκκλησία τον μεταφυτεύει. Εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στον πιστό λαό του Θεού, που όλες αυτές τις ημέρες εκδηλώνει ποικιλοτρόπως το σεβασμό του προς το πρόσωπο του και ευχήθηκε όλοι να έχουν την ευλογία του θεού.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more













































