Το μεσημέρι της Πέμπτης 17 Μαΐου ε.έ. ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης κ. Γεώργιος θεμελίωσε τον Ιερό Ναό του Αγίου Πορφυρίου στο Καλοχώρι Αυλίδος, με τη συμμετοχή πολλών πιστών και από τα δυο χωριά.
Ο Σεβασμιώτατος στη σύντομη προσλαλιά του αναφέρθηκε στο πέρασμα του Αγίου από την περιοχή, ευχήθηκε να τελειώσει σύντομα η οικοδόμηση του Ναού και ευχαρίστησε τον π. Ανέστη Τοπούζη, το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο καθώς και όλους όσοι βοηθάνε στην ανέγερση του Ναού. 
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more















































