• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Παρασκευή, 30 Μαΐου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Φθιώτιδος Συμεών: «Η Οσία Μαρία η Αιγύπτια βεβαιώνει ότι αλλάζει ο άνθρωπος»

6 Απριλίου 2025
in Εκκλησία της Ελλάδος
Φθιώτιδος Συμεών: «Η Οσία Μαρία η Αιγύπτια βεβαιώνει ότι αλλάζει ο άνθρωπος»
Share on FacebookShare on Twitter

Στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Νέο Μοναστήρι του Δήμου Δομοκού, στο προσφυγικό χωριό των κατοίκων της Θράκης και της Ανατολικής Ρωμυλίας, στα βόρεια σύνορα της Μητροπόλεως Φθιώτιδος με την Θεσσαλιώτιδα, ιερούργησε σήμερα Κυριακή Ε’ Νηστειών (Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας) 6 Απριλίου 2025 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών, επί τη ευκαιρία και της Ημέρας Θρακικού Ελληνισμού.

          Οι Ιερές Ακολουθίες μεταδόθηκαν απευθείας από τηλεοράσεως, ραδιοφώνου και διαδικτύου.

          Στο κήρυγμά του ο κ. Συμεών χαρακτηριστικά ανέφερε:

          «Πολλές φορές στη ζωή μας αναρωτιόμαστε μελετώντας συμπεριφορές και κυρίως συμπεριφορές, οι οποίες μας στεναχωρούν και μας βασανίζουν, είτε δικές μας, είτε ανθρώπων του περιβάλλοντός μας, αναρωτιόμαστε, αν ο άνθρωπος αλλάζει, αν ο άνθρωπος μπορεί να αλλάξει, αν μπορεί ο άνθρωπος να υπερβεί κάποιες παθογένειες. Εμείς εδώ στην περιοχή αυτήν την ευλογημένη στην οποία ζούμε, έχουμε και ένα λόγο παραπάνω να θέτουμε αυτό το ερώτημα, έχουμε κοντά μας ένα σωφρονιστικό κατάστημα, στο οποίο βρίσκονται άνθρωποι, οι οποίοι μέσα στην πορεία της ζωής τους προέβησαν σε πράξεις, οι οποίες τους οδήγησαν εκεί ή και σε παραλείψεις, και το ερώτημα είναι : «Βρίσκονται εκεί απλώς για να διέλθουν μία περίοδο κάποιας ποινής ή ο σκοπός είναι ο σωφρονισμός δηλαδή η αλλαγή, το να γυρίσουν πίσω στην κοινωνία διαφορετικοί, αλλαγμένοι, χωρίς αυτά τα στοιχεία τα οποία τους οδήγησαν εκεί;»

          Αλλάζει ο άνθρωπος; Ή ο άνθρωπος έχει κάποιες παθογένειες, κάποιες αδυναμίες, κάποιες συνήθειες, κάποιες έξεις τις οποίες δεν μπορεί να τις υπερβεί;

           Και αναπόδραστα από αυτό το ερώτημα έρχεται ένα δεύτερο ερώτημα: «Τελικά ποιος είναι πιο δυνατός;Η αμαρτία ή ο άνθρωπος; Το έγκλημα ή ο άνθρωπος; Η παραβατικότητα ή ο άνθρωπος; Η αντικοινωνική συμπεριφορά ή ο άνθρωπος; Ποιος έχει μεγαλύτερη δύναμη; Η ανθρώπινη ψυχή, που θέλει πραγματικά, να αλλάξει ή η αμαρτία και η κακία η οποία θέλει τον άνθρωπο καθηλωμένο μακριά από την αλλαγή και μακριά από την πρόοδο;

          Υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι πιστεύουν σε έναν απόλυτο προορισμό, σε ένα πεπρωμένο από το οποίο «φυγείν αδύνατον», σε μία μοίρα, σε ένα ριζικό. Ειδωλολατρικές αντιλήψεις και στο βάθος απίστευτα απαισιόδοξες και πεσιμιστικές. Αυτές οι αντιλήψεις οδήγησαν την ανθρωπότητα σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, αυτές οι αντιλήψεις οδήγησαν την ανθρωπότητα στη δουλεία, τέτοιου είδους αντιλήψεις οδηγούν την ανθρωπότητα σε διακρίσεις και σε διαιρέσεις. Η αντίληψη δηλαδή, ότι ο άνθρωπος δεν αλλάζει ό,τι και να κάνεις, ό,τι και να του προσφέρεις, παραμένει ο ίδιος, άρα δεν αξίζει να προσπαθείς, άρα δεν αξίζει να δίνεις ευκαιρίες, άρα δεν αξίζει να έχεις ένα σύστημα δικαιοσύνης, ένα σύστημα σωφρονισμού, ένα σύστημα παιδείας, χειραφέτησης, αγωγής, καλλιέργειας, ειδικής πρόληψης και καταστολής, άρα όλα είναι προκαθορισμένα και υποτασσόμαστε σε μία μοίρα από την οποία δεν μπορούμε να ξεφύγουμε.

          Η Εκκλησία μας όμως πιστεύει, ότι ο άνθρωπος αλλάζει. Μπορεί ενδεχομένως να αλλάζει δύσκολα, μπορεί ενδεχομένως να θέλει η αλλαγή πολύ κόπο, πολύ μόχθο και πολύ ιδρώτα, ιδιαίτερα όταν έχει χρονίσει αμαρτία, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν πάθη τα οποία δυστυχώς μεταβιβάζονται από γενεά σε γενεά και συμβαίνει πολλές φορές αυτό σε πολλά χωριά και σε πολλές πόλεις. Ταλαιπωρούνται οικογένειες ολόκληρες από μίση που μεταφέρονται από τη μία γενιά στην άλλη, από βεντέτες και εκδικητικές νοοτροπίες οι οποίες περνάνε από τον έναν στον άλλο. Παρά ταύτα ο άνθρωπος αλλάζει διότι, αν δεν αλλάζει ο άνθρωπος δεν έχει νόημα να πιστεύουμε στον Χριστό, δεν έχει νόημα να αγωνιζόμαστε στη ζωή μας, δεν έχει νόημα να έχουμε σχολεία, να έχουμε παιδεία, να έχουμε πολιτισμό, να έχουμε αστυνομία, να έχουμε δικαιοσύνη, να έχουμε περιφερειακές αρχές, δημοτικές αρχές, αν η ζωή δεν αλλάζει κι ο άνθρωπος δε μπορεί να αλλάξει. Δεν έχει τίποτα αξία και τίποτα νόημα. Τότε είμαστε κατάδικοι όλοι, είτε είμαστε εντός σωφρονιστικού καταστήματος, είτε είμαστε εκτός σωφρονιστικού καταστήματος και τρανή απόδειξη ότι ο άνθρωπος αλλάζει, είναι η σημερινή γιορτή. Είναι η Οσία Μαρία η Αιγυπτία, ένα πρόσωπο που η Εκκλησία το φέρνει μπροστά μας σήμερα, το οποίο έφτασε στα πιο βαθιά τα πατώματα της αμαρτίας, πιο αμαρτωλή γυναίκα στην εποχή της δεν υπήρξε, δεν υπήρξε αμάρτημα το οποίο να μην είχε διαπράξει, δεν υπήρξε ακολασία την οποία να μην έχει γευτεί, δεν υπήρχε τίποτα το οποίο να μην είχε δοκιμάσει και παρά ταύτα ήρθε η ώρα που πήρε την απόφαση, ήρθε η ώρα που έλαβε τη δύναμη από την Παναγία, από τον Τίμιο Σταυρό, ήρθε η ώρα που έκανε τη μεγάλη στροφή και τη μεγάλη αλλαγή και είπε : «Από σήμερα αλλάζω πορεία. Από σήμερα θα νικήσω εγώ την αμαρτία και όχι αμαρτία εμένα. Από σήμερα θα νικήσω εγώ την παθογένεια και όχι η παθογένεια εμένα. Από σήμερα θα νικήσω εγώ κάθε αμαρτωλή συνήθεια, κάθε επιβλαβή και αντικοινωνική συμπεριφορά και θα αλλάξω ζωή και θα γίνω ένα παράδειγμα αλλαγής ζωής, αλλά και συγχρόνως θα γίνω παρηγοριά και στήριγμα για αυτούς που νιώθουν ότι είναι ένα βουνό η αλλαγή, για αυτούς που νιώθουν ότι είναι ακατόρθωτο, αδύνατο να αλλάξει ο άνθρωπος».

          Και πάλεψε στην έρημο του Ιορδάνου, εκεί που νήστεψε ο Κύριος, εκεί που ασκήθηκε ο Πρόδρομος, εκεί που κήρυξε ως «φωνὴ βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ», πήγε στην έρημο του Ιορδάνου, δεκαετίες ολόκληρες, με κόπο, με δάκρυα, με προσευχή, με νηστεία και κυρίως με αγάπη, με στοχοπροσήλωση και ο στόχος ήταν να ευαρεστήσει τον Θεό, ο στόχος ήταν να αγαπήσει τον Θεό, ο στόχος ήτανε να αντιστρέψει και να αναστρέψει τις μέχρι τότε επιλογές της ζωής της.

          Και πάλεψε με πολλούς εχθρούς, εσωτερικούς εχθρούς και ο κυριότερος εχθρός για πολλά χρόνια ήταν και φαντασία, αυτή η πνευματική, αρρωστημένη επίθεση που κάνει τον άνθρωπο να φαντάζεται το κακό ως καλό. Αυτό παθαίνουν οι άνθρωποι, οι οποίοι πέφτουν μέσα στο έγκλημα. Φαντάζονται ότι με το έγκλημα θα γίνουν ευτυχισμένοι, αυτοί που για παράδειγμα αυτοδικούν νομίζουν ότι με μία πράξη εκδίκησης θα αποδώσουν δικαιοσύνη μέσα στον κόσμο, αυτοί οι οποίοι κλέβουν νομίζουν ότι με την πράξη της κλοπής ή με της ληστείας θα αποκαταστήσουν και αυτοί μια είδους δικαιοσύνη και θα επιφέρουν μία ευτυχία, μία ικανοποίηση, αυτοί οι οποίοι βρίζουν ή συκοφαντούν τον αδερφό τους νομίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο αποκτούν ισχύ ή και δύναμη, αυτοί οι οποίοι εκδηλώνουν αντικοινωνική συμπεριφορά φαντάζονται στο μυαλό τους ότι με αυτό τον τρόπο κάτι σπουδαίο κάνουν, ότι με αυτό τον τρόπο γίνονται ξεχωριστοί, με αυτό τον τρόπο γίνονται ενδεχομένως και αντισυστημικοί και αντιεξουσιαστικοί, ότι ενδεχομένως με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιούν και αναπτύσσουν μία ενάρετη συμπεριφορά. Πλανά η φαντασία τον άνθρωπο. Η φαντασία τον άνθρωπο τον τρελαίνει και τον οδηγεί σε μονοπάτια πολύ επικίνδυνα.

          Και οι Πατέρες της Εκκλησίας φέρνοντας ως παράδειγμα την Οσία Μαρία την Αιγυπτία και όλους τους Αγίους της Εκκλησίας έρχονται να στρέψουν τη φαντασία από το κακό στο αγαθό. Έρχονται και μας προσκαλούν να στρέψουμε τη φαντασία και τη σκέψη μας στον ίδιο τον Θεό, να στρέψουμε τη σκέψη μας στο αγαθό. Αντί να σκεφτόμαστε στη ζωή μας το κακό, αντί να ωραιοποιούμε το κακό και να σκεφτόμαστε ότι μέσα από μία αρνητική συμπεριφορά θα πετύχουμε μία ευτυχία, να σκεφτόμαστε ότι μέσα από την αγαθή συμπεριφορά, μέσα από την καλοσύνη, μέσα από την αγάπη, μέσα από τις αρετές, μέσα από τη συγχώρεση, μέσα από τη συνεργασία, μέσα από το διάλογο, μέσα από την αποδοχή του άλλου, μέσα από αυτά να φανταστούμε έναν καλύτερο κόσμο, έναν ωραιότερο κόσμο.

          Δεν αλλάζει μαγικά ο άνθρωπος. Δεν αλλάζει με ένα μαγικό κουμπί, ούτε μας αλλάζουν τα ντουβάρια και οι τοίχοι. Η αλλαγή θα γίνει εσωτερικά, θα γίνει με πόλεμο, αλλά ποιον πόλεμο; Τον πόλεμο ενάντια στον εαυτό μας. Ενάντια στον εγωισμό μας. Ενάντια στη φιλαυτία μας. Ενάντια στην ατομοκρατία μας.

          Δεν θα αλλάξει ο κόσμος αν δεν αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι. Μπορεί να αλλάξει ο κόσμος. Ναι! Μπορεί. αν αποφασίσει ο κάθε ένας από εμάς σήμερα να αλλάξει τον εαυτό του. Το μεγάλο λάθος που κάνουμε είναι ότι περιμένουμε οι άλλοι να αλλάξουν και το ακόμα πιο τραγικό λάθος είναι ότι περιμένουμε κάποιοι να αλλάξουν τους άλλους με το ζόρι. Μα δεν αλλάζει κανείς με το ζόρι. Κανένα καλό δεν γίνεται με τη βία. Καμία αλλαγή δεν μπορεί να γίνει με καμία μορφής βία γι’ αυτό και δεν υπάρχει καλή βία και κακή βία. Η βία είναι μόνο κακή από όπου και αν προέρχεται όπως και αν εκφράζεται. Μονάχα μόνο μία βία είναι επαινετή : η βία κατά του εγωισμού μας. Η βία κατά του θελήματος μας, η βία κατά των αρνητικών μας συνηθειών, η βία κατά των ελαττωμάτων μας. Αυτή τη βία από την ασκούμε εμείς οι ίδιοι εκούσια και θεληματικά με τη θέλησή μας. Η απόφασή μας δηλαδή ότι αποφασίζω να αλλάξω. Αποφασίζω να κάνω μία καλύτερη πορεία ζωής, αποφασίζω να βαδίσω έναν άλλο διαφορετικό δρόμο, αυτόν που αποφάσισε πάνω στον Γολγοθά ο ευγνώμων ληστής που είχε τη δύναμη να πει στον Χριστό ότι εμείς «ἄξια ὤν ἐπράξαμεν ἀπολαμβάνομεν». Απεδέχθη την ευθύνη του, την ανέλαβε πάνω στο σταυρό και με ευγνωμοσύνη τι ζήτησε από τον Χριστό; «Μνήσθητί μου, Κύριε, ὅταν ἔλθης ἐν τῇ βασιλείᾳ σου» και είναι αυτός ο ληστής, όπως έγινε η Οσία Μαρία Αιγυπτία, όπως έγινε ο Άσωτος Υιός όπως έγινε η πόρνη γυναίκα, όπως έγιναν μέσα στην ιστορία αμέτρητοι τελώνες και πόρνες και αμαρτωλοί και ληστές και κλέφτες έγιναν παραδείγματα και πρότυπα αλλαγής πορείας, μετανοίας, πραγματικής επανάστασης. Αυτό σημαίνει επανάσταση. Βγαίνω από τη στασιμότητα της αμαρτίας στην οποία έχω εγκλωβιστεί και ανοίγομαι στην πρόοδο της αλλαγής, της μεταμόρφωσης, της μετακένωσης, της μετάνοιας, της αλλαγής πορείας, την οποία έχω τόσο πολύ ανάγκη και εγώ προσωπικά και ο κόσμος ολόκληρος».

          Προ της απολύσεως ο Σεβασμιώτατος προεχείρισε Αναγνώστες της Ιεράς Μητροπόλεως τους κ.κ. Θωμά Λύγκο και Ιωάννη Σδρού, ενώ ακολούθησε η Επίσημη Δοξολογία για την ημέρα του Θρακικού Ελληνισμού, καθώς και επιμνημόσυνη δέηση στο Μνημείο Πεσόντων.

          Η 6η Απριλίου ορίστηκε ως Ημέρα Μνήμης του Θρακικού Ελληνισμού (ΦΕΚ 136/Α/2022 και ΦΕΚ 1/Α/2025), και στο πλαίσιο αυτής της αναγνώρισης τιμήθηκε σήμερα στο Ν. Μοναστήρι η μνήμη των θυμάτων όπου την Κυριακή του Πάσχα του 1914, στην Ανατολική Θράκη, ξεκίνησε μια συστηματική εκστρατεία διωγμών και βίας κατά των Ελλήνων που ζούσαν στην περιοχή. Οι Νεότουρκοι με μεθοδικό και προμελετημένο σχέδιο, επιτέθηκαν σε ολόκληρα χωριά, αναγκάζοντας εκατοντάδες οικογένειες να εγκαταλείψουν τις πατρογονικές τους εστίες.

          Μετά την Αρχιερατική επιμνημόσυνη δέηση και την κατάθεση στεφάνων και τους χαιρετισμούς υπό των επισήμων, τα μέλη του Επιμορφωτικού και Πολιτιστικού Συλλόγου Ν. Μοναστηρίου «Η Ανατολική Ρωμυλία» χόρεψαν, ντυμένοι με τις παραδοσιακές Θρακιώτικες Στολές και την συνοδεία παραδοσιακών οργάνων χορούς της Θράκης, αποσπώντας την πατρική ευλογία του Σεβασμιώτατο και τον έπαινο πάντων των παρευρισκομένων.

Φωτογραφίες: Δημήτριος Ανάγνου

Φωτογραφίες

Πρόσφατα Άρθρα

Αντ. Σαμαράς για Αγία Σοφία: Oι παγκόσμιες αντιδράσεις, χλιαρές! Η Ευρώπη κοιμάται. Η Δύση αυτοκτονεί.
Ελλάδα Κόσμος

Σαμαράς: Απαιτείται εδώ και τώρα κινητοποίηση, παγκόσμια, για τη Μονή Σινά

29 Μαΐου 2025

Πληροφορηθείς τις εξελίξεις, ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς δήλωσε: «Λίγες μόλις ημέρες μετά την αδιανόητη απόφαση για την ένταξη της...

Read more
ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ: Η αγία των θρύλων
Ελλάδα Κόσμος

Υπουργείο Εξωτερικών: Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο να αποκλίνουμε από όσα είπαν Μητσοτάκης – Σίσι

29 Μαΐου 2025

Την τήρηση των όσων εξέφρασαν οι Κυριάκος Μητσοτάκης και Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι στις αρχές Μαΐου για τη Μονή της...

Read more
Μπαίνεις στη ΝΔ πολιτικάντης και βγαίνεις… γέροντας!
Ελλάδα Κόσμος

Μαρινάκης για Σινά: Παραμένουμε στη δέσμευση Σίσι για διατήρηση του λατρευτικού ελληνορθόδοξου χαρακτήρα της Μονής

29 Μαΐου 2025

Την θέση της ελληνικής κυβέρνησης αναφορικά με την αιφνιδιαστική απόφαση της Αιγύπτου να κλείσει τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά...

Read more
Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ
Εκκλησία της Ελλάδος

Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ

29 Μαΐου 2025

Στον Ιερό Ναό των αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης των νέων εργατικών κατοικιών Χαλκίδος, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025 ο Σεβασμιώτατος...

Read more
π. Φίλιππος : Η σχέση μας με τον Θεό να είναι σχέση αφοσίωσης κι όχι συμφεροντολογική
Εκκλησία της Ελλάδος

π. Φίλιππος : Η σχέση μας με τον Θεό να είναι σχέση αφοσίωσης κι όχι συμφεροντολογική

29 Μαΐου 2025

Με την συμμετοχή πλήθους πιστών από την ευρύτερη περιοχή της Καλαμάτας, πανηγύρισε την εορτή της Αναλήψεως του Χριστού ο μοναδικός...

Read more
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Ο ΙΕΡΟΣ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΘΕΙΑΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Εκκλησία της Ελλάδος

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Ο ΙΕΡΟΣ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΘΕΙΑΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

29 Μαΐου 2025

Με την ευκαιρία της Δεσποτικής Εορτής Αναλήψεως του Κυρίου, πανηγύρισε ο ομώνυμος Ιερός Καθεδρικός Ναός Κατερίνης. Συγκεκριμένα, την Τετάρτη 28...

Read more
Λαμπρή η πανήγυρις της Αναλήψεως στον Βόλο – Χειροτονία νέου Πρεσβυτέρου
Εκκλησία της Ελλάδος

Λαμπρή η πανήγυρις της Αναλήψεως στον Βόλο – Χειροτονία νέου Πρεσβυτέρου

29 Μαΐου 2025

Χαρμοσύνως εόρτασε και φέτος η Εκκλησία της Δημητριάδος την μεγίστη Δεσποτική εορτή της Θείας Αναλήψεως, με επίκεντρο τον μεγαλοπρεπή, πανηγυρίζοντα,...

Read more
Εκκλησία της Ελλάδος

Δήλωση Αρχιεπισκόπου για το ανακύψαν θέμα που αφορά στην Ιερά Μονή Σινά

29 Μαΐου 2025

Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση για το θέμα που έχει ανακύψει με την Ιερά Μονή Αγίας Αικατερίνης του Θεοβάδιστου Όρους...

Read more
Ελλάδα Κόσμος

Ο π.Θεόδωρος Ζήσης σχολιάζει τις εκκλησιαστικές εξελίξεις στην Κύπρο

29 Μαΐου 2025

https://www.youtube.com/watch?v=wr9qvevNsug

Read more
Πανηγύρισε ο υπό ανέγερση Ναός της Αναλήψεως στο νέο κοιμητήριο Άρτας
Εκκλησία της Ελλάδος

Πανηγύρισε ο υπό ανέγερση Ναός της Αναλήψεως στο νέο κοιμητήριο Άρτας

29 Μαΐου 2025

Στον υπό ανέγερση Ναό της Αναλήψεως, στο νέο κοιμητήριο της Άρτας, ετελέσθη πανηγυρικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Άρτης κ....

Read more
Ο Εσπερινός της Αναλήψεως στην Καλαμάτα
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Εσπερινός της Αναλήψεως στην Καλαμάτα

29 Μαΐου 2025

Με την παρουσία πλήθους πιστών και κατά την εκκλησιαστική τάξη τελέσθηκε ο πανηγυρικός εσπερινός της εορτής της Αναλήψεως του Κυρίου...

Read more
O Πανηγυρικός Εσπερινός της Αναλήψεως του Σωτήρος Χριστού στον Βλοχό
Εκκλησία της Ελλάδος

O Πανηγυρικός Εσπερινός της Αναλήψεως του Σωτήρος Χριστού στον Βλοχό

29 Μαΐου 2025

 Στον ομώνυμο Ιερό Ναό Τ.Κ. Βλοχού, το εσπέρας της Τετάρτης 28 Μαΐου 2025 και ώρα 7:00΄μ.μ., ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας...

Read more
Ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός της Δεσποτικής Εορτής της Αναλήψεως στον Τύρναβο
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός της Δεσποτικής Εορτής της Αναλήψεως στον Τύρναβο

29 Μαΐου 2025

Στο Ιερό Παρεκκλήσιο της Αναλήψεως του Κυρίου στον Τύρναβο μετέβη απόψε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος, προκειμένου...

Read more
«Ἀτενίζοντες… εἰς τὸν Οὐρανὸν»
Αναλήψεως

«Ἀτενίζοντες… εἰς τὸν Οὐρανὸν»

29 Μαΐου 2025

Σὲ ὥρα ποὺ δὲν περίμεναν. Μὲ τρόπο ποὺ δὲν εἶχαν φαν­τασθεῖ… Σὲ τόπο ποὺ δὲν ὑποπτεύονταν, ἀξιώθηκαν οἱ Μαθητὲς τοῦ...

Read more
“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”
Κηρύγματα

Η Θεία Ανάληψη

29 Μαΐου 2025

του Αρχιμ. Γρηγορίου Κωνσταντίνου Δρ. Θ. Ιεροκήρυξ Ι. Μ. Κασσανδρείας  Την χαρμόσυνη Πασχαλινή περίοδο έρχεται να επισφραγίσει η Ανάληψη του Χριστού...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

«Ἀτενίζοντες… εἰς τὸν Οὐρανὸν»
Αναλήψεως

«Ἀτενίζοντες… εἰς τὸν Οὐρανὸν»

29 Μαΐου 2025

Σὲ ὥρα ποὺ δὲν περίμεναν. Μὲ τρόπο ποὺ δὲν εἶχαν φαν­τασθεῖ… Σὲ τόπο ποὺ δὲν ὑποπτεύονταν, ἀξιώθηκαν οἱ Μαθητὲς τοῦ...

“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

Η Θεία Ανάληψη

29 Μαΐου 2025
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Ἀνάληψη: Μιά κάπως ἄγνωστη δεσποτική γιορτή

29 Μαΐου 2025
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

O Αναληφθείς Χριστός, το σωτήριο χελιδόνι που μας οδηγεί στην Αιώνια Άνοιξη

29 Μαΐου 2025
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Ἀπὸ τὴν Ἀνάσταση στὴν Ἀνάληψη

12 Ιουνίου 2024
“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

Γιατί η Εκκλησία εορτάζει την Ανάληψη του Ιησού Χριστού;

12 Ιουνίου 2024
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Η Ένδοξος Ανάληψις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού

12 Ιουνίου 2024
“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

«Ανελήφθης εν δόξη, ο τά σύμπαντα πληρών»

6 Ιουνίου 2019
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

«Ἀνέβη ὁ Θεός ἐν ἀλαλαγμῷ, Κύ­ριος ἐν φωνῇ σάλπιγγος»

28 Μαρτίου 2020
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Ο Αναλαμβανόμενος εις τους ουρανούς

5 Ιουνίου 2019
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Ο Μητροπολίτης Μάνης περί της εορτής της Αναλήψεως

5 Ιουνίου 2019
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

«Καί ἔσεσθέ μοι μάρτυρες … ἕως ἐσχάτου τῆς γῆς».

16 Νοεμβρίου 2023
“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

16 Μαΐου 2018
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Κατήχησις εις την εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου

16 Μαΐου 2018
“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

Η σημασία της εορτής της Αναλήψεως του Χριστού

16 Μαΐου 2018
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

16 Νοεμβρίου 2023
“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

Πέμπτη τῆς Ἀναλήψεως

16 Νοεμβρίου 2023
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Ἡ Ἀνάληψη (Πρ. 1. 1-12, Λκ. 24.36-53)

16 Νοεμβρίου 2023
“Ω της φοβεράς και ξένης οικονομίας”

Πέμπτη της Αναλήψεως Στους ουρανούς

24 Μαΐου 2017
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Λόγος εις την Ανάληψιν του Χριστού – Γρηγορίου του Παλαμά

24 Μαΐου 2017
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Η ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ – Σχόλιο στην εορτή της Αναλήψεως

24 Μαΐου 2017
Ὁμιλία στὴν ἑορτὴ τῆς ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου

Η Ανάληψις του Κυρίου

24 Μαΐου 2017
Next Post
ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΡΩΣΣΟΥ

ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΡΩΣΣΟΥ

Ο τελευταίος για φέτος Κατανυκτικός Εσπερινός στην Άρτα

Ο τελευταίος για φέτος Κατανυκτικός Εσπερινός στην Άρτα

Η Ε’ Κυριακή των Νηστειών στην Κέρκυρα

Η Ε’ Κυριακή των Νηστειών στην Κέρκυρα

Ο τελευταίος Κατανυκτικός Εσπερινός στην Λαμία

Ο τελευταίος Κατανυκτικός Εσπερινός στην Λαμία

Στον Μητροπολίτη Δημητριάδος ο Ευάγγελος Βενιζέλος

Στον Μητροπολίτη Δημητριάδος ο Ευάγγελος Βενιζέλος

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist