Την Τετάρτη 21-3-2024 το μεσημέρι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Καλλίνικος, μετέβη στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Νάξου, όπου μετά του Διακόνου π. Δαυίδ Καρυτινού, τέλεσε την πρώτη Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία και κήρυξε τον θείο λόγο. Εν συνεχεία, τέλεσε την Ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου με το προβλεπόμενο από το Τυπικό τμήμα του Μεγάλου Κανόνος, το οποίο έψαλαν ο προαναφερθείς Διάκονος και ο έτερος Διάκονος π. Παναγιώτης Σιαχάμης, ο οποίος και διακόνησε στο Ιερό Αναλόγιο.
Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more















































