Στον Ενοριακό Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, της συνοικίας Καλυβίων Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή της Απόκρεω ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν ο προϊστάμενος του Ιερού Ναού Πρωτοπρ. Γεώργιος Τσιριγώτης, ο συνεφημέριος του Οικον. Ανδρέας Γεωργακόπουλος και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Ο Σεβασμιώτατος κηρύττοντας τον θείο λόγο αναφέρθηκε στο μήνυμα της ευαγγελικής περικοπής της “Μελλούσης Κρίσεως”, τονίζοντας πως το θέλημα του Θεού είναι η έμπρακτη αγάπη προς τον συνάνθρωπο μας.
Υποδοχή της Παναγίας «Ρόδον το Αμάραντον» στη Νέα Ιωνία Βόλου
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε χθες, 24/6, η υποδοχή της Ιεράς Θαυματουργού Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον το Αμάραντον» στον Ιερό Ναό...
Read more





















































