Ο Προϊστάμενος, του Ιερού Ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Πειραιώς, π. Ιωάννης Παναγιώτου, ψάλλει το «Θεοτόκε Παρθένε» και ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ το «Πλούσιοι επτώχευσαν και επείνασαν», στον Πανηγυρικό Εσπερινό του πολιούχου και προστάτου της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων, Αγίου, ενδόξου, Ιερομάρτυρος Σεραφείμ, Αρχιεπισκόπου Φαναρίου και Νεοχωρίου του Θαυματουργού, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης, στις 25 Απριλίου 2015.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































