“… Συνέβη δε, ως λέγουσινάνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν αγροίκονούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ήν αφανής, ερομένοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτό έχρησεν ουδεν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα.

Ανάμεσα στα ανεξήγητα της μάχης του Μαραθώνα, ο Ηρόδοτος μας αναφέρει ότι ο Αθηναίος στρατιώτης Επίζηλος, γιός του Κουφαγόρα, ενώ πολεμούσε στήθος με στήθος, ξαφνικά έχασε την όραση του και στα δύο του μάτια, χωρίς να τον ακουμπήσει τίποτα, ούτε δόρυ, ούτε ξίφος, ούτε βέλος τόξου. Ο Επίζηλος διηγείται ότι είδε έναν μεγαλόσωμο οπλίτη του οποίου η γενειάδα  κάλυπτε ολόκληρη την ασπίδα, και ότι αυτό το φάντασμα κρατούσε στα χέρια του ένα πολύ φωτεινό όπλο, το οποίο έμοιαζε με λαβή αρότρου (αρχ. εχέτλη)! Πέρασε ακριβώς δίπλα του, σκοτώνοντας Πέρσες αντιπάλους και αυτή η σκηνή ήταν η τελευταία που είδε ο Επίζηλος γιατί από κάποια υπερβολική λάμψη, τυφλώθηκε!

Πάντα σκέφτομαι σαν Έλληνας. Λέω και ξαναλέω από τότε που τα έβαλαν θεοί και δαίμονες με τον μητροπολίτη, «μπρέ ζαγάρια, τι σημαίνει η ελληνική λέξη Θεομηνία;»

Δεν με νοιάζει αν ξέρετε, εδώ δεν ξέρετε πως λένε στα ελληνικά την πετσέτα – που ογρή σώζει από το πυρ -, αλλά με κόφτει που όλα τα ΄χουμε στο ζύγι με δυο μέτρα και δυο σταθμά, και ξηγιέμαι.

Είπε ο ιεράρχης ότι είπε, σωστά λάθος, πάει καλιά του. Η ελευθερία είναι το ακριβότερο προνόμιο που ΄δωκε ο Θεός στον ξορισμένο, και αυτός την στόλισε με δομές και νόμους και την έκανε και δημοκρατία. Το πε ο βλογημένος, για τον άθεο, σιγά μην είναι άθεος. Αλλά άκου να δείς, -τώρα πως γίνεται να θωρείς γρικώντας, δεν ξέρω – ελευθερία. Ότι δηλώσεις. Άθεος, άθεος. Αυτός λοιπόν ο άθεος είναι ο φταίχτης. Και καλά ΄κανε και το ΄πε ο δεσπότης. Δεν θα του βάλουμε και φίμωτρο. Αλλά το ΄πε σε λάθος τάιμινγκ, για να πούμε και καμιά λέξη των Ελλήνων.

Αμ δε, το τάιμινγκ φταίει. Με δυο μέτρα και δυο σταθμά. Του δικηγόρου σύκα, του δεσπότη καρύδια. Πως αλλιώτικα; Πάμε να Σας λύσω το μπέρδεμα.

Βγαίνει ο άλλος, δικηγόρος Αθηνών, από τους πιο διαβασμένους και καλοβαλμένους στα νομικά και τα εξ αυτών δικαστικά και λέει. Ε ναι ο Θεός μας τιμώρησε και έστειλε το θάνατο στο «οικόπεδο της αποκάλυψης» στο Μάτι. Αλλά δεν είδα διαβόλους, δικηγόρους, δημοσιογράφους, διάκους, δεσποτάδες, και ότι άλλο αρχινάει από δ, να του επιτίθονται. Γιατί ορέ τέτοιες διακρίσεις.

Την φωτιά την εξαπέλυσαν για να εκδικηθούν οι θεοί. Ο Δίας, με την Ήρα.

Το οικόπεδο με τους 26 νεκρούς όπου τελείωσε η φωτιά και ο αρχαίος ναός της Ήρας, σήμερα Μονή Ταώ Πεντέλης, από όπου ξεκίνησε, απέχουν ίσα από τον αρχαιολογικό χώρο του Ιερού των Αιγυπτίων Θεών στη Μπρεξίζα Μαραθώνα. Εκεί λοιπόν «άγνωστοι εισέβαλαν τις βραδινές ώρες της 19ης Ιουνίου 2018 αποκεφαλίζοντας Αγάλματα του θεού Όσιρι και των Θεαινών Αφροδίτης και Δήμητρας στην μορφή της Ίσιδος».

Η κακούργα Ήρα που το όνομα της, λέει ο δικηγόρος, είναι αναγραμματισμός του αήρ, σε συνεργασία με τον Δία, του οποίου το θρονί στην Φιλοθέη ισοαπέχει από το ιερό των Αιγυπτίων Θεών στον Μαραθώνα και τον τόπο που κάηκαν οι πολλοί, ζήτησαν από την Θεομήτορα Ρέα, να παραδώσει στην φωτιά το ιερό δέντρο της, που είναι η χαλέπιος πεύκη, δηλαδή το πεύκο και να τιμωρήσει τους ασεβείς. Καμώσου τώρα να μάθεις ότι το τρίγωνο σε ντουγρού γραμμή από το Μοναστήρι του Παντοκράτορος που τα παν θωρά, τελειώνει στο τυφλό γήπεδο στο Μάτι.

«Είναι ο Παντεπόπτης ή Πανόπτης Οφθαλμός (ή Μ ά τ ι του Θεού) στην κορυφή του τριγώνου. Είναι το σύμβολο που αποτελείται από ένα μάτι, πάντοτε περικλεισμένο σε ένα ισοσκελές τ ρ ί γ ω ν ο. Είναι το Μάτι του Όσιρι στην κορυφή της Π υ ρ α μ ί δ α ς στο Ιερό των Α ι γ ύ π τ ι ω ν Θεών περικλεισμένο σε ένα ισοσκελές τ ρ ί γ ω ν ο που παρατηρεί τα πάντα. Δυτικά, η Πυραμίδα πατάει στο ναό ΤΑΩ της Ήρας, στο Νταού Πεντέλης από όπου η Θεομηνία ξεκίνησε. Και ανατολικά η Πυραμίδα πατάει στο ‘’χωράφι της Αποκάλυψης’’ στο Μάτι, όπου η Θεομηνία σταμάτησε όταν το κακό έχει τελειώσει».

Ε ναι γιαβρίμ. Ο δικηγόρος αυτά και πολλά άλλα, αναλυτικά τα ΄γραψε στην προσωπική του σελίδα σε χώρο κοινωνικής δικτύωσης και καλά έκανε. Μα και ο δεσπότης τα δικά του, στο προσωπικό του ιστολόγιο τ΄ αράδιασε.

Γιάντε να μου πείτε! Γιατί τον έναν τον βάλατε στο απόσπασμα και τον άλλον στη σεσλόν;

Έρρωσο!

Συνοπτικός

Γίνετε συνοδοιπόροι μας στην γνώση και την ενημέρωση. Στείλτε στο info@poimin.gr άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο ή κάτι που πιστεύετε ότι αξίζει να μοιραστείτε τόσο με εμάς όσο και με τους αναγνώστες μας.